عوارض سانترال لب را در سایت دکتر علی اصغر صلاحی بخوانید.

سانترال لب یکی از جراحی های زیبایی میباشد که در تمام جوامع جز روش های مدرن و رطرفداری محسوب میشود که بسیار پرکاربرد است.

سانترال لب در حقیقت یک روش دائمی برای فرم دهی و زیبایی لب بالا میباشد. ناگفته نماند که که فاصله ی میان لب بالا و بینی جز ملاک های زیبایی چهره محسوب میشود و به همین خاطر نیز هرچه این فاصله کمتر باشد میتوان گفت که یکی از ملاک های زیبایی در چهره افراد وجود دارد.

مسلما قبل از اقدام به جراحی شما باید با عوارض سانترال لب آشنا شوید تا بتوانید به خوبی تصمیم بگیرید. جراحی سانترال به نحوی میباشد که پزشک با ایجاد برش زیر بینی و در فاصله ی لب بالا و بینی فرد، فاصله ی لب و بینی را کم میکند و به همین خاطر نیز در بسیاری از موارد نیاز به بیهوش کردن فرد وجود ندارد و با بی حسی موضعی نیز میتوان عمل سانترال لب را به بهترین نحو ممکن انجام داد، البته باید حتما به این موضوع توجه داشته باشید که پزشکی عمل جراحی سانترال لب را بر عهده میگیرد، فرد با تجربه ای باشد تا نتیجه ی جراحی شما رضایت بخش باشد.

در این مورد تعدای از عوارض های احتمالی عوارض بعد از انجام سانترال لب اشاره کردیم. به شما پیشنهاد میکنیم که تا انتهای مقاله را کامل بخوانید تا قبل از انجام عمل، از عواض سانترال لب آگاهی کامل را داشته باشد.

توضیحات
تورم و کبودی
تورم و کبودی بعد از عمل سانترال لب طبیعی است و معمولاً بعد از چند روز تا چند هفته از بین می‌رود.
درد معمولا درد بعد از عمل سانترال لب خفیف بوده و با مسکن‌هایی که توسط پزشک تجویز میشودريال قابل کنترل است.
خونریزی خونریزی جزئی بعد از عمل سانترال لب کاملا طبیعی است. اگر شدت خونریزی زیاد باشد، باید با پزشک متخصص مشورت کنید.
عفونت عفونت یک عارضه نادر اما جدی بعد از عمل سانترال لب است. علائم عفونت شامل قرمزی، تورم، درد، و چرک است.
جای زخم معمولا بعد از انجام سانترال لب، جای زخم کوچکی باقی می ماند، که به مرور زمان از بین می رود.

بررسی عوارض عمل سانترال لب

چند مورد از شایع ترین معایب و عوارض

همانطور که میدانید تمامی عمل های جراحی زیبایی همانطور که دارای مزایای بسیار زیادی هستند، معایب و عوارضی نیز دارند. با وجود آنکه عوارض سانترال لب بسیار کم و محدود میباشند اما به طور خلاصه به انها اشاره می کنیم تا با انها اشنا شوید:

1. از آنجایی که پوست شما بعد از سانترال لب دارای بخیه می باشد ممکن است بعد از اتمام عمل جراحی احساس خارش کنید و تا حدی احساس درد در محل بخیه پوست داشته باشید اما این تورم جای بخیه خیلی زود از بین میرود و تنها کافی است صبور باشید و اقدامات بعد از عمل جراحی و مراقبت های لازم را جدی بگیرید.
  2. یکی دیگر از عوارض سانترال لب که کاملا موقتی است، وجود کبودی موقتی در لب و بینی میباشد و حنی ممکن است این کبودی در فاصله ی میان لب و بینی شما ایجاد شود که هیچگونه جای نگرانی ندارد و بعد از گذشت دور نقاهت این عوارض به طور کامل از بین میروند.
  3. اگر شما موارد بهداشتی و مراقبت های بعد از عمل جراحی را جدی نگیرید، ممکن است محل بخیه و عمل جراحی شما دچار عفونت شود. یکی دیگر از مواردی که باعث عفونت جای عمل شما میشود و بسیار خطرناک است، مراجعه به کلینیک هایی میباشد که دارای اعتبار قانونی نمی باشند و نکات بهداشتی در آنها رعایت نمیشود. در چنین مواردی ممکن است آسیب ها و خسارت های بسیار زیادی به سلامت شما وارد شود و حتی در چنین مواردی عوارض سانترال لب در مراکز غیر بهداشتی غیر قابل جبران است.
  4. اگر شما سابقه اسکار و کلوئید را دارید باید توجه داشته باشید که بعد از عمل نیز امکان بوجود آمدن چنین زخم هایی در محل بخیه شما وجود دارد که معمولا پزشک متخصص با تجویز داروها و پمادهای به خصوصی به درمان آنها کمک میکند.

نکته:

بیشتر کسانی که برای سانترال لب اقدام میکنند معمولا دوست دارند زیبایی طبیعی داشته باشند. اگر شما جز آن دسته از کسانی هستید که دوست دارید هم لب بالا و هم لب پایین شما بسیار حجیم شوند و حالتی فانتزی به خود بگیرند، عمل سانترال لب مناسب شما نمی باشد و شما باید به سراغ استفاده از روش های غیر دائمی مانند تزریق فیلر و ژل بروید تا نتیجه ی دلخواه خود را بدست آورید.

جراحی سانترال لب بیشتر مناسب کسانی است که دوست دارند زیبایی طبیعی چهره آنها حفظ شود و لب بالا آنها کمی ضخیم تر دیده شود تا جذابیت لبخند آنها افزایش پیدا کند. در نهایت به شما پیشنهاد می کنیم تا اطلاعات کافی در مورد این عمل جراحی داشته باشید و با مزایا و عوارض سانترال لب به طور کامل آشنا شوید و سپس برای انجام این عمل جراحی زیبایی اقدام نمایید.

برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

در چه مواردی میتوان از روش جراحی سانترال لب استفاده کرد؟

در تمامی موارد زیر شما میتوانید از جراحی سانترال لب استفاده کنید:

• اگر لب بالای شما در اثر عمل جراحی زیبایی بینی دچار افتادگی شده باشد.
  • در مواردی که لب بالای افراد به طور مادرزادی کوچک است و فاصله ی لب تا بینی زیاد است.
  • اگر دوست دارید لبخند جذاب تر و زیباتری داشته باشید.
  • اگر دندان های جلوی شما نمایان نیست و لب های شما در هنگام لبخند مقابل آنها را میگیرند.
  • در مواردی که دور لبها در اثر کهولت سن چین و چروک بوجود آمده باشد و شادابی چهره کم شده باشد.
  • برای برجسته سازی لب بالا و ضخیم تر جلوه دادن آن سانترال لب گزینه ی مناسبی است.
  • نمایان شدن بهتر حالت لب و بیشتر شدن پروجکشن لب های نسبتا کوچک و باریک.

لینک کوتاه مقالات

b2n.ir